Ενημέρωση χρηστών Internet Explorer

Ενημερώνουμε οτι η εφαρμογή απαιτεί τη χρήση Internet Explorer 9 ή νεότερο.

Παρακαλούμε σε περίπτωση χρήσης νέων εκδόσεων του Internet Explorer να μήν χρησμοποιείτε τη λειτουργία συμβατότητας (compatibility mode).

Προτείνονται οι παρακάτω δωρεάν σύγχρονοι περιηγητές για την πλήρη αξιοποίηση των εργαλείων της νέας ιστοσελίδας του Ο.Α.Σ.Θ.:

Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera Browser

ΟΚ
English

Εργαλεία

Πληροφορίες Γραμμής

Επιλέξτε τη γραμμή που σας ενδιαφέρει, για να δείτε: το ωράριο λειτουργίας και τις στάσεις της, καθώς και τη χρονική διάρκεια της διαδρομής της.

Πληροφορίες Στάσης

Επιλέξτε την στάση για την οποία ενδιαφέρεστε να λάβετε πληροφορίες. Συμπεριλαμβάνονται αφίξεις λεωφορείων και πληροφορίες γραμμής.
ή

Βέλτιστη Διαδρομή

Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 24ωρη απεργία. Λειτουργία γραμμών με προσωπικό ασφαλείας
Εκτύπωση

Πρόγραμμα δωρεάν εξυπηρέτησης των Α.μεΑ.

Ο Ο.Α.Σ.Θ., με ιδιαίτερη ευαισθησία στα Άτομα με Αναπηρίες (Α.μεΑ.), προσφέρει, από 7-4-2005, το πρωτοποριακό πρόγραμμα της δωρεάν εξυπηρέτησης των Α.μεΑ. με τέσσερα (4) ειδικά διασκευασμένα οχήματα (3 σε τακτικό προγραμματισμό, 1 εφεδρικό). Η πρωτοποριακή υπηρεσία αυτή διανύει ήδη τον όγδοο χρόνο καθημερινής λειτουργίας της, από 06:00’ έως 22:00’ και τα Σάββατα, τις Κυριακές και αργίες από 07:00’ έως 23:00’, με ιδιαίτερη ικανοποίηση από τα εξυπηρετούμενα Α.μεΑ., τις οικογένειές τους και την κοινωνία της πόλης μας. Κάθε μετακίνηση Α.μεΑ. προγραμματίζεται από την προηγούμενη για την επόμενη ημέρα, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας του Α.μεΑ. ή των οικείων του ή μέσω του προσωπικού Συλλόγων Παραπληγικών ή Ιδρυμάτων που φιλοξενούν Α.μεΑ., στις δύο τηλεφωνικές γραμμές 2310-933930 και 2310-952638 (ώρες επικοινωνίας 07:30’-21:30’), που διατίθενται αποκλειστικά για την εν λόγω χρήση. Στα πλαίσια του κοινωνικού αυτού έργου ο Ο.Α.Σ.Θ. παρέχει και προσυμφωνημένες ομαδικές μετακινήσεις Α.μεΑ. για κοινωνικό σκοπό.

Βασική προτεραιότητα του Οργανισμού είναι, η μετακίνηση των Α.μεΑ. να παρέχεται με τις βέλτιστες συνθήκες ευκολίας, άνεσης και ασφάλειας. Για το λόγο αυτό τα λεωφορεία είναι σύγχρονα, με ειδικό εξοπλισμό επιβίβασης και αποβίβασης, κλιματιζόμενα, με δυνατότητα παροχής εμφιαλωμένου δροσερού νερού τους θερινούς μήνες (εφόσον είναι τεχνικά δυνατό), ενώ υπάρχει και συνοδός,  που μεριμνά για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση, αλλά και την εν γένει εξυπηρέτηση των Α.μεΑ..

Έως σήμερα στο πρόγραμμα της δωρεάν εξυπηρέτησης έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και εξυπηρετούνται 382 Α.μεΑ. ( εκ των οποίων άνω των 284 με αναπηρικό αμαξίδιο ή σοβαρά κινητικά προβλήματα που έχουν προτεραιότητα στο δικαίωμα μετακίνησης, 10 με ολική τύφλωση και 88 με κινητική ή άλλη αναπηρία πιο ελαφριάς μορφής).

Ο συνολικός αριθμός μετακινήσεων που πραγματοποιήθηκαν από την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας έως και το Δεκέμβριο 2012, είναι 82.485, εκ των οποίων 70.836 αφορούσαν άτομα με αναπηρικό αμαξίδιο ή βαριές κινητικές αναπηρίες και οι υπόλοιπες 11.649, άτομα με προβλήματα όρασης ή άλλες μορφές αναπηρίας.

Κάθε μήνα κατά μέσο όρο, πάνω από 1.000 Α.μεΑ. εξυπηρετούνται, με σκοπό μετακίνησης την εργασία, την υγεία, τη μόρφωση και την ψυχαγωγία.

Το ποσοστό ικανοποίησης των αιτημάτων μετακίνησης με τηλεφωνικό ραντεβού κυμαίνεται στο 91,5% (στόχος η σταδιακή ικανοποίηση έως και του 100% των αιτημάτων εξυπηρέτησης), ενώ η αξιοπιστία υλοποίησης των προσυμφωνημένων ραντεβού φθάνει το 100% και με απόλυτη ακρίβεια.


Πέραν των προγραμματισμένων καθημερινά μετακινήσεων με την ως άνω ειδική υπηρεσία δωρεάν εξυπηρέτησης των Α.μεΑ., ο Ο.Α.Σ.Θ. ανταποκρινόμενος σε αιτήματα φορέων και συλλόγων Α.μεΑ. και έπειτα από συνεργασία μαζί τους, προσφέρει δωρεάν εξυπηρέτηση για μαζικές μετακινήσεις Α.μεΑ., στις περιπτώσεις ομαδικών δράσεων ή προγραμματισμένων εκδηλώσεων τοπικού, εθνικού ή διεθνούς χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα υλοποίησε μαζικές μετακινήσεις Α.μεΑ. στις εξής περιπτώσεις :

• Ιούνιος 2008, στα πλαίσια διεξαγωγής διεθνούς συνεδρίου του Ευρωπαϊκού προγράμματος δια βίου μάθησης Grundvig για άτομα με κινητικό πρόβλημα ή νοητική υστέρηση σε συνεργασία με το Ειδικό Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
• Μάρτιος 2009 στα πλαίσια διεξαγωγής του 4ου Ανοιχτού Πρωταθλήματος Κολύμβησης Α.μεΑ. σε συνεργασία με την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες.
• Μάιος 2009 στα πλαίσια διακρατικής συνάντησης στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος δια βίου μάθησης Grundvig για άτομα με αναπηρίες σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Αναπηρίες “Η Αμυμώνη”.
• Μάιος 2009 στα πλαίσια διεξαγωγής των Πανελληνίων Αγώνων Special Olympics σε συνεργασία με τoν μη κερδοσκοπικό Οργανισμό Special Olympics Hellas.
• Σεπτέμβριος 2009 στα πλαίσια της πολιτιστικής εκδήλωσης “Ελληνο-Σερβική Συνάντηση Καλλιτεχνών με ή χωρίς Αναπηρίες” που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Ενδοκοινωνιακής Αποκατάστασης.
• Δεκέμβριος 2009 ομαδική εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού Α.μεΑ. με 5 λεωφορεία, προς και από τις εγκαταστάσεις του ΚΑΠΠΑ 2000 στην Περαία Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια της κοινωνικής εκδήλωσης με επίκεντρο τη θεατρική παράσταση “Δεν υπάρχει κορυφή που δεν μπορεί να κατακτηθεί”.
• Μάρτιος 2010 στα πλαίσια διεξαγωγής του 5ου Ανοιχτού Πρωταθλήματος Κολύμβησης Α.μεΑ. σε συνεργασία με την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες.
• Μάρτιος 2010 στα πλαίσια διεξαγωγής του συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Φόρουμ Ατόμων με Αναπηρίες σε συνεργασία με την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες “Ε.Σ.Α.μεΑ.”.
• Μάιος 2010 στα πλαίσια του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Τυφλών 5Χ5 σε συνεργασία με την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες.
•Δεκέμβριος 2011 ομαδική μετακίνηση μεγάλου αριθμού Α.με Α., με 5 λεωφορεία, προς και από τις εγκαταστάσεις του ΚΑΠΠΑ 2000, στην Περαία Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια κοινωνικής εκδήλωσης με επίκεντρο τη θεατρική παράσταση “Επίγειος Παράδεισος”.
•Νοέμβριος 2012 ομαδική μετακίνηση μεγάλου αριθμού Α.με Α. με 4 λεωφορεία, προς και από τις εγκαταστάσεις του ΚΑΠΠΑ 2000, στην Περαία Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια κοινωνικής εκδήλωσης με επίκεντρο τη θεατρική παράσταση “Ένας ουρανός μ’ αστέρια”.

Εκτός των ως άνω προαναφερομένων υπηρεσιών, ο Οργανισμός μεριμνά περαιτέρω για τα Α.μεΑ., προσφέροντας και τις εξής υπηρεσίες :
I. Ποσοστό 80% περίπου των λεωφορείων διαθέτει σύστημα πρόσβασης Α.μεΑ. και σύστημα επιγονάτισης για τη διευκόλυνση της επιβίβασης τους αλλά και τη διευκόλυνση των λοιπών εμποδιζομένων ατόμων ( ηλικιωμένοι, έγκυες, κλπ.)
II. Εντός των λεωφορείων προβλέπονται 4 θέσεις για τα εμποδιζόμενα άτομα (ηλικιωμένοι, έγκυες, γονείς με μικρά παιδιά, κλπ.).
III. Στο Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις υποχρεώσεων εξυπηρέτησης των Α.μεΑ., ενώ προβλέπεται και η είσοδος στα λεωφορεία ατόμων με πρόβλημα όρασης που συνοδεύονται από σκύλο – συνοδό.
IV. Από το Σεπτέμβριο του 2007 λειτουργεί εντός όλων των λεωφορείων, δια του συστήματος της τηλεματικής, σύστημα οπτικής και ηχητικής αναγγελίας των στάσεων, που διευκολύνει ιδιαίτερα τα άτομα με προβλήματα ακοής και όρασης.
V. Ήδη έχει εγκατασταθεί από τον Ο.Α.Σ.Θ. το σύστημα της ηχητικής αναγγελίας των διερχόμενων λεωφορείων από έξυπνες τηλεματικές στάσεις, με χειρισμό από τα χειριστήρια που χρησιμοποιούν τα άτομα με πρόβλημα όρασης και για τους φωτεινούς σηματοδότες. Το σύστημα λειτουργεί πιλοτικά, στη στάση στη Σχολή Τυφλών και θα επεκτεθεί σε 19 νέες στάσεις, σε συνεργασία και σύμφωνα με τις υποδείξεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών  και το Ίδρυμα Προστασίας Τυφλών Βορείου Ελλάδος "Ο ΗΛΙΟΣ" - ΣΧΟΛΗ ΤΥΦΛΩΝ.